4. april 2012

En KREATIV vinner!!:)

Et av de store høydepunktene her i ScrappeHuset er når vi kan dele våre vinnere med alle våre lesere.
 Det er alltid en stor fornøyelse når vi kan vise frem våre dyktige favoritter
og ikke minst når vinneren vår blir kåret.

 Det er et høyt nivå på deltakelsen her inne hos oss, 
så det å bli favoritt og/eller vinner er noe man skal være veldig stolt over:)


I dag har tiden kommer for å avsløre hvem som stikker av med favorittplassene og
 seieren på vår Utfordring i mars. 
Her skulle man være kreativ med både 
Tekstil, knapper og bånd





Her er våre 3 favoritter:


Toini



Monica




Elisabeth




Utrolig nydelige kreasjoner, jenter!! 
Vi er skikkelig imponerte over det dere har fått ut av denne utfordringen. 
Moro at vi kunne inspirere dere alle 3 til å lage noe så lekkert!!:)



Men da er det over til vinneren:

- Utrolig KREATIV bruk av både tekstil og knapper

- Et spenstig, morsomt og annerledes oppsett på layouten

-Fargerik

- KULE DETALJER

- Vi liker denne layouten din fordi den bare er så utrolig flott!!!


Og her er kunstverket vi prater om:




Gratulerer så mye Tone - Lill!!!
Dette var en utrolig fortjent seier!!


Send oss adressen din 
- så kommer straks premien fra Leanne hjem til deg



Takk til alle dere som var med på utfordringen!!

Har du lyst til å scrappe litt?
Våre utfordringer finner du som alltid oppe til høyre i bloggen.

Ha en fin onsdag.

4 kommentarer:

toi9 sa...

Gratulerer til Tone Lill!
En skikkelig herlig og fargesprakende LO!
Og tusen takk for at jeg er blant favorittene!!! Veldig glad for det :)
Gratulerer til de andre to også.

Ha ei fin påske :)

Bare lurer. Kan vi ta skryteknappen når vi er favoritter ???

Tone-Lill sa...

Skjønte ikke helt med en gang at det var min LO som ble trukket ut som vinner. Ble veldig overrasket og selvfølgelig veldig glad :))) Tusen takk til dere i ScrappeHuset, dere er en kjempe inspirasjon, og for alle de flotte kommentarene der gav til LO min.
Tusen takk til toi9 også :)
Tone-Lill x

Elisabeth Bakken sa...

Åh, så herlig å være en favoritt første gangen jeg er med i utfordringen deres!! Jeg er garantert med på neste *hurra* Jeg tar knappen for litt heder og ære til bloggen min <3

Susanne sa...

Gratulerer Tone-Lill!

Husk å sende adressen din til de på Scrappehuset slik at jeg kan sende deg premien din.

Hilsen

Susanne fra Leanne.no :)